fridablogg

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Frida - 5 december 2012 15:54

Hej!

Idag i skolan hade vi jul pyssel hela dagen. Det var jätte kul. Jag gorde runt 5 saker. Men vi på rasten grävde vi ner Thea i snö. Man såg bara hennes huvud. Hon såg faktiskt riktigt rolig ut. Men sen skulle Thea göra sig cool och bryta sig loss från snön. Men hon misslyckades. När hon fått bort snön överallt på kroppen förutom fötterna. Skulle hon ställa sig upp. Men hennes fötter satt fast. Så hon ramlade bak igen. Haha, ni skulle sätt hennes min!


Men jag har kollat runt på lite bloggar. Och det flesta har jag sett haft julkalendrar. Så jag tänkte göra en tävlings-julkalender. Det går ut på att varje dag till den 24december. Skriver jag någonting ni ska svara på. Dagens kalender sak är:

                         Beskriv min blogg

                      Hur du tycker den

                              ÄR 

Det betyder att idag ska ni beskriva vad ni tycker är bra med min blogg. Ni får skriva det i kommentarerna. Men er kommentar med beskrivning kommer inte komma ut på bloggen. Varför den inte kommer det är för att dom andra som skickat in kommentarer och kanske inte vinner vill kanske se vinnarens beskrivning för att göra nästan en likandan om det kommer en ny likadan kalender. Priset är också en länkning till er blogg. Tävlingen håller på tills kl 21.00 idag. Vinnaren presenteras imorgon. 

 

Glömm inte också att jag har frågestund nu på bloggen!

 

Men jaja. Ska nog kolla på en film snart och äta tomteskumm. Ses!  

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards