fridablogg

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida - 31 januari 2013 17:25

 

Av Frida - 29 januari 2013 13:50

Hej!
Nu ska jag berätta varför jag inte blogga i helgen.

Lördag:
Det började med att jag gick upp. Så var jag hos Ella lite ( min mammas farmor ) Sen så åkte mamma, pappa, Isac och jag till Gekås. Precis efter det åkte jag på pyjamas party. Så jag bytte om till min pyjamas i bilen. Så när jag kom hem var jag jätte trött.

Söndag:
Var jag med några kompisar.

Måndag:
Jätte stressad!

Så nu vet ni varför ; )

Av Frida - 25 januari 2013 17:45

  (Tryck på bilden för större)

Tröja: Mello


Kofta: H&M


Chinos: H&M


Dagens humär: Glad  

 

Dagens hiss: Fredags godis 

Dagens diss: Kallt   

Dagens skype samtal: Pratat med MÅNGA!

Dagens favorit ämne: Engelska  

Av Frida - 23 januari 2013 18:47

Hej!
Ledsen för sjukt dålig uppdatering. Men har liksom inte haft tid/ orkat det. 

Men som ni säkert vet, har jag börjat måla som en galning. Så nu i framtiden på bloggen kommer ni nog se en hel del teckningar. Men jag målar ju inte vilka teckningar som helst. Nej, för jag målar........................ MANGA. Men jag målar Manga. För det är roligt att måla något ovanligt som dom andra oftast målare med datorer. Så det är det jag tycker är så roligt med manga + det är ju inte världs lätt att måla och få dom bra. 

Men jaja. Nu har det lixom inte hänt NÅGOT speciellt. 

Men jag lovar att blogga mer, syns!


Av Frida - 21 januari 2013 16:30

 

Av Frida - 20 januari 2013 17:10

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards