fridablogg

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Frida - 3 december 2012 16:25

Hej!

Idag har det kommit snö hos oss. Det är jätte mysigt. I skolan finns det en backe som det blir is på varje år. Och den åkte vi på för första gången i år idag. Men det finns en dålig sak med snön. Och det är att vi måste gå hem från skolan och ibland dit. Men pappa kör oss till skolan ibland när han hinner.


Men idag efter skolan åkte jag och Isac till mormor och morfar. Vi bakade pepparkaks-hus. 


Men idag har jag filmat morgon rutinen. Den kommer upp när jag klippt färdigt den och såntdär.


Men nu sitter jag och spelar msp. Min VIP gick ut igår. Men jaja sånt är livet. Men nu ska jag nog kolla på en film. Men ses!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards