fridablogg

Alla inlägg under december 2012

Av Frida - 31 december 2012 17:31

Av Frida - 31 december 2012 14:15

Hej!
Idag är de nyårsafton och det är nog den dagen på året som jag gör mest på. Men idag så ska jag göra:
1. Först vaknade jag och vi åkte till min kusin som fyller 19 idag, Grattis Carolina.
2. Sen sprang mamma och pappa ett lopp i vårt samhälle. 
3. Sen ska vi in till stan och fira nyår med ett litet gäng som vi firar påsk, midsommar och alla sånna grejer med.
4. Och vid 12 vi gå och kolla på alla raketerna. 

Men glömm inte att jag har frågestund. 

Gott Nytt År!

Av Frida - 31 december 2012 11:30

Hej!
Bärettar mer om min dag sen. Men vill önska gott nytt år♥
 

Av Frida - 31 december 2012 10:53


 

Av Frida - 30 december 2012 19:41

Hej!
Tänkte dra igång med en frågestund idag. Denna frågestunden håller på till måndag v.2 Så ställ så många frågor ni vill under den här veckan. Men. Jag kommer påminna er om att jag har den då och då. Kanske kommer jag för korta den, men vi får se.


Men snart ska jag kolla på Avatar tror jag. Kanske kommer jag pyssla eller måla istället. Har liksom sett Avatar 1000 gånger. Men bra är den ju.


Men ses!

Av Frida - 30 december 2012 17:34

Hej!
Sorry för att jag inte har bloggat. Har varit med Thea så har liksom inte hunnit. Men min dag har varit:
1. Vakna och hjälpte mamma med min gardiner. 
2. Sen kom Thea. 
3. Sen gjorde jag ett födelsedags kort till min kusin som fyller 19 imon. 
4. Sen har jag chattat med Thea på skype. 
Så det var typ min dag. 

Men bloggar mer sen, ses!
 

Av Frida - 29 december 2012 19:32

Hej!
Nu har jag varit på Gekås och Ikea. Det var faktiskt mysigt. Så nu sitter jag har på mitt nya rum med mina nya saker. Kommer nog upp en video på vad jag köpte. Tyckte alla saker var riktigt fina. Så nu är mitt rum NÄSTAN färdigt. 

Men nu ska jag snart kolla på Sagan Om Ringenn 1. Även fast jag sätt den kan det bli mysigt att sitta hela kvällen med min familj. 

Men ses!
 

Av Frida - 29 december 2012 12:38

Hej!
Nu sitter jag i mitt nya rum. Vi har tatt in alla saker fast jag har ju inte så mycket på skrivbordet för det står ju framför där pappa ska tappetsera. Men det är ju ändå fint. 

Men mitt upplägg för dagen är: 
1. Flytta in sakerna till mitt rum, vilket jag redan gjort.
2. Åka till IKEA och shoppa saker till rummet.
3. Komma hem från IKEA och sätta in sakerna jag köpt i rummet. 
4. Ha en chill kväll. 
Men kanske ska vi till gekås också och köpa mattor och gardiner.

Ses senare!
 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards