fridablogg

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Frida - 4 december 2012 14:49

Hej!

Jag tänkte göre ett nytt försök med fråge-veckan. Så ställ så många frågor du vill under denna veckan. Det kan också vara t ex ''surt eller sött'' sånna frågor kan det typ vara också. Men bara så ni vet. Ni som skickar frågor er fråga kommer inte bli besvarad föränn nästa tisdag. Men jag hoppas jag kommer få mer frågor denna gången en förra gången.


Men nu spelar jag msp. På msp har jag helt plöstligt mycket mer som ser min serie ''Bandet''. Om du vill och har msp kan du väll också kolla min serie? Men bara om du vill.


Men i skolan idag hade vi typ frilek på gympa vilke jag var glad för. Jag fortsatte också på min deckare. Den handlar om att ett barn blir kidnappat av en person. Men vem den personen nu är kommer jag inte säga det. Om ni undrar varför jag inte säger är det för att jag vet att några ur min klass läser min blogg. Och den bärettelsen måste man läsa upp. Men ses!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards