fridablogg

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Frida - 12 mars 2013 18:53

Hello!

Jo att idag var jag i skolan (hade studiedag igår). Men så hade vi årets först UTE GYMPA. Jag älskar att ha det. För.... nej jag vet inte. Men det är bara så. Men så gjorde vi Jabba-dabba-doo vilket var JÄTTE kul. Men det är att några springer och gömmer sig i skogen som typ är som ett berg så det går uppför. Men så ska då ett lag gömma sig medans det andra laget ska försöka ta sig till toppen utan att bli tagna. Men så gömde jag och min bästis Lemonie sig så spelade jag helt korkad    Men sen efter skolan hängde Lemonie med mig hem. Och vi hade ju inte varit på jätte länge så det var kul   

Men nu ska jag snart kolla på Farmen.
ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards