fridablogg

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Frida - 27 februari 2013 17:57

Hej!
Ledsen för dålig bloggning. Med att jag bara gjort 20 dagars. Men nu ska det bli ändring.

Men jag har ju varit i skolan nu i tre dagar. Vilket känns lite konstigt efter som jag inte vart där på 3 veckor. För jag har ju varit på semester, fått influennsa (stav?) och sport-lov. Så det var ju kul. Men det som är så fruktansvärt tråkigt är att min super BFF Lemonie har fått influennsa (stav?) vilket är sjukt tråkigt för jag har ju inte träffat hon på skit länge. Saknar min lilla ängel  Vill så gärna träffa dig igen. + Lemonie vi har fått nya platser i matsalen och du ska veta att din plats är bäst  

Men ses! (slänger in en bild på mig och Lemonie) 
 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards