fridablogg

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Frida - 2 januari 2013 16:30

Hej!
Idag har jag gjort en hel del. Det börja med att jag gick upp klockan 10. Sen åkte jag med mormor, morfar och Ella (min morfars mamma) till stan. Jag bytade en bok som jag fick i julklapp till en annan bok. Sen åt vi där och så. Sen när jag kom hem flyttade jag sakerna från min garderob till min nya garderob. Sen hade jag och Isac photoshoot. Jag var fotografen och Isac den som frös. Men kul var det. Men det var min dag. Hoppas ni haft det kul idag. 

Men nu ska jag nog kolla någon film eller något sånt, så ses♥
 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards