fridablogg

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Frida - 11 maj 2013 17:02

Hej!

Igår fyllde jag ju 10 år, woop woop. Men först på morgonen fick jag presenterna av Isac och Emil. Av Isac fick jag en One direction affish (stav?). Av Emil fick jag VIP på msp. Jag fick Inte presenter utav mamma och pappa med tanke på att mamma inte var hemma. Sen, typ klockan 14.00 kom Lemonie. Då fick jag presenter av hon. Jag fick ett knådbart suddegummi, penn-ställ och stämplar. Sen kom mamma hem och så fick var familj och Lemonie. Sen skulle jag få presenten av familjen inklusive båtsman. Och då fick jag en IPHONE 4!!!!!! Är överlycklig♥♥ Men nu har jag inga skal så jag lånar mammas. 


Men sen på kvällen hade vi släkt kalas för mig och Isac. Då var Lemonie också där. Och då fick jag av släkten, en cykel, pengar, en blomma med vas, kläder, en glas figur och ett halsband. Är sjukt glad av alla saker. Jag fick t ex ett pat ljusa jeans shorts med vit spets. Dom var jätte fina. 


Men sen sovde Lemonie över hos mig. Så åkte Mamma och Pappa på Bruce Springsten idag. Så mormor och morfar är här. 


Men ses!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards