fridablogg

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Frida - 20 april 2013 13:05

Hej!
Nu tänkte jag skriva ett special inlägg med tanke på att jag inte bloggat på ett tag. Joo, dom i min klass har börjat sälja maj blommor. Själv säljer jag inga. Tycker att det är lite onödigt.

Men idag ska mamma och pappa springa ett 5 km lopp. Den som vinner är den som springer snyggast in i målet. Så det ska bli kul. Jag och Isac ska sitta och kolla vid målet.

Imorgon åker mamma och pappa till Spanien i en vecka. Då ska mormor och morfar bo hos oss. Det ska bli mysigt.

Men nu har vi bestämt kläder till Rock'n'rollen och Dubbelbuggen. För jag ska ju tävla i munkedal nästa Söndag alltså inte i morgon utan nästa vecka. Det kommer komma upp bilder på klänningarna till tävlingen senar. Så jag kommer åka med Mathilda till Munkedal för mamma och pappa är ju inte hemma. Så jag kommer nog sova hos Mathilda Lördag till Söndag. Jag sover hos dom för vi åker ju ifrån dom kl.07.15 på morgonen. Men jag kommer nog ta kort på tävlingen och så.

Men ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards