fridablogg

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Frida - 23 mars 2013 08:48

Hej!
Jo att idag kommer jag ha så jäklans kul. Och då kanske ni undra ''Vad ska hon nu göra''. Så här kommer en förklaring. 

1. Först ska jag åka till ICA och köpa mat och bästis armband.

2. Sen när jag kommer hem ska jag förbereda allt för ikväll. 

3. Sen kommer min Bästis Lemonie som ska sova över hos mig så ska vi ha ansikts mask, fotbad, sminka med ögon bindel, äta choklad fondy och m.m 
Så det SKA bli toppen kul. 

Men nu sitter jag bara i pyamas. Men snart ska jag nog ta på mig och sticka och handla. Men jag och Lemonie kommer nog ta bilder under hela kvällen. Så dom kommer komma upp ikväll eller Imorgon. 

Men ledsen för dålig bloggning har typ haft FULLT upp / inte orkat. 

Men nu har jag blivit lite småförskyld. Så det är inte bra. Men det är inte så farligt.

Men ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards