fridablogg

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Frida - 16 mars 2013 17:40

 

Av Frida - 16 mars 2013 15:47

Hej!

Jo att idag har jag haft fullt upp. Jo det började med att jag gick upp och städade mitt rum. Sen hjälpte jag till med huset. Sen efter det åkte jag till Gekås. Där köpte jag två Depend nagelack. Det ena var typ korral orange och det andra genomskinligt med glitter i    Är så sjukt nöjd, för har velat ha Depend nagelack JÄTTE länge. Alla säger att att dom är skit bra och har fina färger. Så vi får hoppas att jag också tycker om dom    


Men sen klockan 18.00 ska jag till Tindra B i klassen på kalas. Jag har aldrig varit hos hon förr. Så det ska bli kul. För hon har ju bara gått i klassen ett halv år ungifär. Men hon är verkligen jätte snäll och rolig    Så jag ska åka med en kompis dit och så. 


Sen när jag kommer hem klockan 21.30 Har vi gäster hemma. Två familjer. 


Så jag kommer verkligen ha roligt idag   Men snart ska jag fixa mig till kalaset och måla naglarna   


Men ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards