fridablogg

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Frida - 2 mars 2013 15:52

Hej!
Jo att jag har inte bloggat på länge för har haft fullt upp. Vi kan ta dag för dag. 

Torsdags:
Jag var i skolan som vanligt sen när jag kom hem från skolan skulle vi åka till Handins (En cykel affär). Så skulle jag kolla på en cykel. Så tog vi en svart Monark cykel med lite brunt och grått på i storlek 26. Sen skulle jag på Aerobic direkt efter.

Fredags:
Jo att på Fredagen så var jag med min kompis Wilma. Hon hängde med mig hem efter skolan. Så kollade vi på film, åt mackor, var ute med båtsman m.m Men sen när Wilma åkte hem så hade mamma och pappa hämtat min nya cykel. Så testade jag den och så. 

Lördags:
För fick jag ställa klockan på 07.00 Så gick jag upp och gjorde mig färdig. Sen så åkte jag till farmor. För jag och Båtsman skulle var där medans Isac spela match och mamma, pappa och Emil gick någon kurs för övnings körning. Emil ska ju snart börja övnings köra. Men så var jag där. Så kom min Yngsta kusin Agnes också dit. Så pysslade vi och såntdära. Sen åkte vi och kolla på två matcher med Isac och Nils (min kusin). Sen kom jag nu hem.

Så jag har liksom haft fullt upp. Jag kör ingen 20 dagars idag men imon. Men måste dra.

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards