fridablogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida - 22 februari 2013 18:07

Hej!

Jo, nu ska jag bäretta om mig. Vilket jag tycker blir lite svårt   Jag kan väll börja med att jag kom till Jorden den 10 maj 2003. Jag lever för musiken om inte den skulle finnas skulle inte jag finnas   Min mammas släkt är väldigt musikalisk så det går väll i generna. Jag dansar danserna Dubbelbugg, rock'n'roll och aerobic. Jag bor med min Mamma Martina, Pappa Lars, storebror Emil, lillebror Isac och vå lilla hund Båtsman. Mina familj betyder allt för mig. Jag är en glad och posetiv tjej som gillar sina vänner och jag tycker själv att jag är hjälpsam och en bra vän. Men ni som känner mig i riktiga livet får gärna kommentera vad ni tycker om mig som vän    Men jag älskar mina vänner  


Ses!

 

Av Frida - 22 februari 2013 13:52

Hej!
Tänkte ha 20 dagars nu. Nästa inlägg är dag 1 på min 20 dagars.
------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 1 - om mig

Dag 2 - Min familj

Dag 3 - Jag som liten

Dag 4 - mina måsten

Dag 5 - mina kompisar

Dag 6 - jag gillar

Dag 7 - jag hatar

Dag 8 - min skola

Dag 9 - min klass

Dag 10 - min musiksmak

Dag 11 - favorit bloggar

Dag 12 - mina intressen

Dag 13 -min fritid

Dag 14 - Jag saknar

Dag 15 - mitt rum

Dag 16 - jag är rädd för

Dag 17 - Jag går inte ut utan

Dag 18 - favoriter

Dag 19 - favorit plagg

Dag 20 - innan jag dör ska jag

Av Frida - 22 februari 2013 13:10

Hej!

Jo, jag är sjukt ledsen för att jag inte bloggat men det var så att när jag kom hem från Idre var jag ju fortfarande sjuk så tog vi febern och då hade jag 40.3   Så det var ju inte kul. Så jag har mått jätte dåligt i en vecka så kom inte till skolan på hel vecken efter Idre för att jag var så sjuk. Men nu mår jag bättre det är bara att jag har hosta och är tät i näsan. 


Men snart kommer det komma en uppdatering på ''Om mig'' och svaren på frågestunden. 


Men igår var jag på rocken och dubbelbuggen. Det var sketa kul   Sen eter det hängde Mathilda med mig hem efter dansen så sovde vi över. Så nu är hon här och jag har hjälpt hon med en blogg. Och om ni vill veta så heter den mathilda03.bloggplatsen.se. Så jag har hjälpt hon med designen och så. 


Men nu sitter vi bara och latar oss. 


Ses!

Av Frida - 14 februari 2013 19:18

 

Av Frida - 8 februari 2013 15:18

Hej!
Jag är ju fortfarande i Idre men..... Nu är jag sjuk. Så det suger ju : ( Jag kan knappast prata. Så jag kan inte åka skidor nu :'( och vi åker hem imorgon!!! Blir helt tokig!

Men glöm inte bort att jag har frågestund. Ses!

Av Frida - 4 februari 2013 15:58

Hej!
Att frågestunden kommer hålla på tills söndag 10/2 kväll. Ni kan ställa frågorna i själva frågor fältet eller i kommentarerna. Och jag kommer svara på ALLA frågor. Så svaren kommer komma på måndag i ett inlägg. Så hoppas ni ställer frågor ; )

Bye!

Av Frida - 3 februari 2013 19:46

Hej!
Ledsen för att jag inte bloggat idag med det var för att:
I bilen kom jag inte in på internet. Och nu är jag jätte trött av att ha åkt bil i 8 timmar. Så orkar liksom inte idag så det kommer grejerna om frågestunden inom ; )

Ses!

Av Frida - 2 februari 2013 11:57

Hej!

Igår fyllde en av mina bästa vänner Lemonie 10 år, Grattis! Av mig igår fick hon en film jag gjort till hon och ett halsband med ett silver hjärta på. Det verkade som om hon blev glad över det    


Men för er som inte vet att imorgon på morgonen åker jag till idre fjäll. Så nästa vecka kommer det inte bli så mycket bloggning och sånt. Vi ska bo med 2 familjer till. Men jag och min lillebror Isac har aldrig åkt skidor så det sk bli kul. Men jag kommer ha en frågestund när jag är borta. Det kommer mer fakta om den imon när jag sitter i bilen. Men jag ska försöka blogga varannan dag eller varje och så. 


Men ses!



Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards