fridablogg

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Frida - 26 februari 2013 18:40

Hej!
Mina kompisar.... Jag vill gärna ha vänner som förstår en och som man har kul med. Det är väll så man får bästa vänner. Men jag tycker inte det spelar någon roll om man är kille eller tjej. Vilket många andra av dom jag känner gör. Som nu i skolan ska jag och min kompis göra en film. Och i den så ska en kille och tjej kramas. Men det är ju liksom det värsta som kan hända   (enligt dom). Jag har nog en bästa kompis som är kille och massor av kill kompisar. Här kommer några bilder på mina bästisar (hittade inte på alla)
Ses!
     

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards