fridablogg

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Frida - 24 februari 2013 17:41

Hej!
Nu har jag gjort om på bloggen. Vad tycks? Jag tyckte den blev skit bra. Hehe... kanske skryter, förlåt 

Men idag har jag börjat på en msp video. Tycker iallafall att början är bra. 

Nu gör jag inget. Ska snart äta thai mat. Men Frida nu får du sluta babbla och fortsätta lyssna på musik. Men jaja.

Bye!

Av Frida - 24 februari 2013 11:55

Hej!
Jag som liten..... Det var svårt. Men jag är ju fortfarande liten men om man tänker typ 1-2-3 års åldern. Var jag väll nästan alltid glad. Jag älskade och sjunga som jag gör nu   Men jag ville allti vara som en av mina äldsta kusiner Carolina. Man kan säga att jag ''försökte'' göra allt som hon gjorde. Se det var väll lite roligt. Så man säga att jag såg upp till hon när jag var liten    ''Nu'' när jag tänker efter så ser jag inte upp till någon längre. Jag är bara gammla tråkiga jag!

Ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards