fridablogg

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Frida - 23 februari 2013 12:29

Hej!

Nu kommer svaren på min lilla frågestund  

 

Klackar eller låga? 


H&M eller Lindex? Båda

Av Frida - 23 februari 2013 11:13

Hej!

Jo att jag funderar på att göra om min design på bloggen. Vad tycker ni? Komentera gärna vad ni tycker. För vet liksom inte vad jag ska ta. Så skulle vart snällt. Om ni sa vad ni ville ha. 


Men det var bara det jag ville säga.

Bye!

Av Frida - 23 februari 2013 10:18

Hej!

Min familj.... är lite kaos. Min familj betyder allt för mig. Men även fast vi är en familj och så, så är vi väldigt olika. Isac min lillebror som fyller 9 den 5 maj. Är en fotbolls nörd. Efter pappa antar jag   Sen min storebror Emil, som fyller 17 i november och han gillar inte alls fotboll. Men är grymt bra på trummor. Lilla jag som älskar att sjunga och dansa och som inte är ett jätte stort fotbolls 'fan'. Och mina föräldrar som är helt normala. Men min familj betyder sjukt mycket för mig. Jag skulle inte kunna leva utan er♥


Ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards