fridablogg

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Frida - 11 januari 2013 14:15

Hej!

Idag i skolan har det varit sådär dåligt. Jo det börja med först att vi var ute och gjorde en lek på baksidan. Så råkade en kille slå till mig med en skit tjock pinne vid ögat. Om den skulle komma lite närmare ögat kanske inte jag skulle kunna se med det ögat. Så ja det var första saken. Sen när vi körde den leken på andra rasten fick en annan kille en grej på skinden. Så vi var 2 i klassen som gick hem från skolan med röda kinder. Så det var ju lite tråkigt. 


Men ikväll ska jag nog bara chilla. Och sen ska vi äta Tacos ikväll. Är faktiskt riktigt sugen på det. 


Men ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards