fridablogg

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Frida - 10 januari 2013 19:25

Hej!
Kom inte på rubrik så det fick bli lite random. 

Men idag har det väll vart okej i skolan. Vi fick ny läxa och sånt. I läxan fick man olika uppdrag i gruppen. Men i varje grupp var man ju två. Men det va några i klassen som läst den boken t ex jag. Vi fick typ en uppgift att vi skulle hitta svåra ord i boken.  För dom andra fick typ att dom skulle gissa hur det skulle fortsätta och ställa frågor och massa sånt. Men vi två som va i min grupp fick ett jätte enkelt uppdrag. Så var det typ fåglar i den delen så då fick vi måla dom  


Men sen idag var jag på första aerobics träningen. Det var faktiskt ganska kul. 

Men nu ska jag skriva dagbok eller göra matte. Så ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards