fridablogg

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Frida - 8 januari 2013 18:04

Hej!
Idag var det ju första dagen i skolan efter lovet. Så alla var ju peppade. Men min dag har väll varit okej. Det var jätte kul att träffa Lemonie. För jag har liksom inte träffat hon på hela lovet. Så jag saknade hon ju lite  Men nu har jag ju träffat hon idag så nu är jag nöjd  


Men såklart kommer Lemonie hänga med mig hem efter skolan imon. Vi ska nog spela in vår cover på Starships med Nicki Minaj. Så hoppas det blir bra. Men vi kommer nog göra en video till den. Så det får ni se fram emot  

Men ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards