fridablogg

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Frida - 1 januari 2013 18:14

Hej!
Nu är det ju 2013. Så jag tänkte skriva hur året 2012 ha varit för mig. 

Jo det började väll med att på nyårs afton fick jag reda på att två som var med där hade skaffat blogg. Så förste januari skaffade ja min första blogg på blogg.se. Så det var ju liksom en skit stor grej med första blogg liksom. Så jag satt och blogga på den jätte mycket och så. Sen slutade man ju med det för det blev långtråkigt. Sen så fyllde ju min kompis Thea 9 år. Då var vi några tjejer hemma hos hon och hade en mys kväll. Sen stanade vissa och sovde över som t ex jag. Sen på sport lovet skaffade min lillebror Isac en hamster som fick heta Messi. Han var jätte glad för att han fick den. Vi satt och lekte med den hela tiden. Sen fick min lillebror Båtsman vår hund i födelsedags present. Sen fylldejag ju 9 i maj. Då firade jag med släkten och så. Sen gick vi ju på sommar lov i juni. Så någon vecka efetr vi hade gott på sommar lov. Bjöd jag några tjejer hem till mig och firade att jag var 9. Så övernattade 2 stycken och så kollade vi på msp och lite sånt och pratade. Sen i sommras var jag på ett Disco läger med min bästa vän Lemonie. Där träffade jag flera nya vänner. En av dom började i fyran nu i höst så hon har jag kontakt med. Men sen började skolan och så i Augusti. Men sen i september dog Messi. Isac var helt förkrossad. Men sen slutade det så småningom. Sen ungifär 2 veckor efter Messi gott bort. Skulle jag och min lillebror gå ut och ge vår kanin Gosis mat. Då låg han där, död. Det kom ju vi det värsta tillfället efter Messi och det. Isac var jätte ledsen och så. Men han slutade ju att tänka på det sen. Sen 15 december skaffade jag denna bloggen på bloggplatsen.se. Och denna bloggar jag ju på jätte mycket nu. 

Men det var väll mitt 2012♥

Av Frida - 1 januari 2013 14:25

Hej!
Idag här det ju först dagen på 2013. Jag har sovit en hel del av 2013. Vakna klockan 13.00 Men trött är jag fortfarande. Så lat kan man faktiskt säga att jag är. 

Hoppas ni hade det bra igår. Själv hade jag lite tråkigt. Dom satt bara och spelade FIFA. Det är typ det tråkigaste jag vet. Men vissa gillar det. Och jag hade så förbaskans ont i magen. Men som tur är det borta nu. 

Men bloggar mer sen!
 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards