fridablogg

Alla inlägg under december 2012

Av Frida - 23 december 2012 21:03

Har ätit första biten jul-maten. Vi har gjort vår årliga tradition. Det är att vi äter jul mat dagen innan julafton också.

Men nu sitter jag och äter dumleklubba och ska kolla på Svenssons svensson.

Men ses!

Av Frida - 23 december 2012 17:00

Hej!

Nu börjar nyårs fyrandet. Vi har några grannar som förra året sköt jätte många raketer. Och nu idag har dom börjat igen. Nu sitter jag på mitt rum och hör massa smällare.

Men imon är det ju julafton. Längtar så mycket. Och idag/igår satt vi in nästan alla paket under granen. Så nu står dom där och gör så att man mer vill titta vad det är. Men det klart vet jag att man inte får.


Men idag har jag ju ändrat text på min blogg, Blev nöjd. För den förra var så stor. Men jag ska nog fixa en ny header nu till nyår. Är sugen på något nytt. Men jag ska kolla runt lite. För jag vill att typ headern ska gå in i min bakrund på något sätt. Men vi får se hur det går.

Men ses!

 

Av Frida - 23 december 2012 16:02

Av Frida - 23 december 2012 09:34

 

Av Frida - 22 december 2012 12:45

Hej!
Nu fixar håller vi på med Isacs rum. Vi ska nog snart börja tappetsera. Men jag har sån huvudvärk. Vi får hoppas den går över snart.

Men ikväll ska vi till farmor och farfar och äta gröt tror jag det var. Så kommer nog blogga innan det eller från mobilen när vi är där.

Men igår var jag ju med Lemonie. Vi gjorde en BFF tag. Den kommer nog komma upp på bloggen snart.

Men nu sitter jag och funderar på massor av saker. Men kan ni fatta att det bara är 2 dagar kvar tills julafton? Det kan iallafall inte jag. Men typ på juldagen eller något sånt kommer en video komma upp på mina julklappar.

Men ses!

Av Frida - 21 december 2012 13:07

hej!

idag har vi gått på jullov. Vi dansade runt granen, åt gröt, fick paket, åt pepparkakor, och lite sånt. Vi slutade också 12.15

sen nu idag är jag med lemonie. vi bytade julklappar idag. Jag gav hon en top model homestory. Sen av hon fick jag en jätte gullig ris kudde som såg ut som en hund. blev jätte glad. 

 

visst är den söt?


men nu måste jag gå. kolla gärna lemonies blogg ---> 

http://lemonadis.bloggplatsen.se/


Ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards