fridablogg

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Frida - 23 november 2012 15:31

Hej!'

Idag var det några tjejer i skolan som dansade och sjungde för oss. Och så hade vi engelska och då fick vi göra levandecharader fast på engelsaka. Det var jätte kul. Och nästa vecka när vi gör de är det min tur.


Men imon ska jag tävla. Är inte närvös alls. Men just nu kollar jag runt på bloggar.


Att det kommer nog inte komma mer Kix. Om ni undrar varför så är det för att min lillebror Isac som hjälpte mig med Kix. Vill inte gör det mer, så tyvär.


Och ikväll ska jag kolla på disney filmen klockan 7. Verkar bra för en sån person som jag.


Men nu kommer videon till video veckan:

Personligen tycker jag Zayn är bäst. Men alla tycker olika.


Men ses!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards