fridablogg

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Frida - 22 november 2012 18:50

Hej!

Att idag har jag dansat. Gick faktiskt bra. Sen har jag också varit i skolan. Då sjungde jag och Lemonie en låt på musiken. Och så spelade Thea Criminal på keybord. En applåd till Thea! 


Men nu har jag ätit kvällsmat. Det blev någon sorts köttfärs och tacko-chips, mumms. Men mamma och pappa är i Ullared. 


Men just ni sitter jag och pratar med Lemonie på skype. Hon försöker också lära sig spela Criminal på keybord.


Men nu kommer videon till video veckan: 

Hall of fame♥ P.s på dansen jag var på idag dansar vi till den.

 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards