fridablogg

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Frida - 19 november 2012 20:48

 

 

Av Frida - 19 november 2012 15:52

Hej!

Ni vet ju att för 2 veckor sedan hade jag frågevecka.Denna veckan ska det vara video vecka. Det betyder att i slutet av varje inlägg (förutom mobilen, surfplattan osv.) kommer en youtube video.


Men idag har jag suttit och hålt på med en header. Säg vilken ni tycker jag ska ha på bloggen av den och den jag har nu. Här kommer en bild på den.   

Skriv i kommentarerna vilken.


Men jag har kommit på att jag inte har laggt upp något kort på min familj. Men här kommer 2 kort på min lilla hun båtsamn. 

   

Visst är han söt.


Men idag är det sissta dans-träningen innan tävlingen på lördag. Är faktiskt inte alls närvös.


Men nu får jag göra mig iordning.

Ses!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards