fridablogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida - 25 oktober 2012 15:50

Hej :-)
Nu ska jag visa vad jag hade på mif idag alltså dagens look/outfit.
Nu kommer den.

Jeans dress från lindex.
Tröja från Mello.
Sockar från gekås tror jag.

Men hejdå;D

Av Frida - 24 oktober 2012 15:47

Hej!
Idag fyller min underbara mamma 40år.
Grattis!

Men kom just hem från skolan!

Men sak samma nu tänker jag ladda upp första bilden på mig i verkligheten.
Det var en tjej som jätte gärna ville det:-)
Så tänkte vara snäll och lägga upp en bild på mig.
Kanske inte blev så bra kort vi får se;)
Men nu kommer den bloggar mer sen ska fika nu ses! =)

Av Frida - 23 oktober 2012 20:53

Hej!
Bloggar från min nya surfplatta jag fick idag från jultidningarna!
Är jätte glad!!!
Men imorgon kommer första bilden på hur jag ser utt i verkligheten.
Men måste gå och lägga mig nu imon fyller ju mamma år!
Och ni kanske undrar varför bilden kommer imorgon är för att jag kan ladda upp bilder på min surfplatta.
Men måste gå ses!

Av Frida - 23 oktober 2012 17:36

Hej!

Har inte bloggat idag var med Wilma!

Men ska snart äta ses  

Av Frida - 22 oktober 2012 15:10

Hej!

Ska på dans idag.

Ska göra mig färdig snart.


Men nu ska jag lägga upp en låt som jag tycker är jätte bra  

Här kommer den.


Bra eller hur?


Måste gå nu ses!

Av Frida - 21 oktober 2012 16:41

Hej!

Har just varit borta!

Men nu är jag hemma!


Och sitter och håller på med en msp video!

Den blir bra tycker jag.

Bilden på hur jag såg ut på helloween discot kommer sen!


Ses!!!

Av Frida - 21 oktober 2012 13:32

Hej!

Ska snart till min pappas tvillingbror.


Har just gort färdigt sweets header.

Tyckte den blev bra.

Här kommer en bild på den!

 

Vad tycks?

Bloggen jag gorde headern till heter

nicepau.bloggplatsen.se

Kolla in på den bloggen det är jätte bra!

Av Frida - 21 oktober 2012 09:58

Hej!

Idag fyller min pappa år  

Grattis!!!


Igår blogga jag inte tyvär.

Hade fullt upp med Helloween designen på blogggen!

Vad tycks???

Jag tyckte den blev tuff!


Igår var jag i trädgården med sweet!!<3<3<3

Vi hade jätte kul  

Här kommer lite bilder!

   

Kul kul!

Bilden på hur jag såg ut i fredags kommer sen!

Kolla föresten sweets blogg!

nicepau.bloggplatsen.se

Den är riktigt bra  

Snart ska jag börja fixa en header åt henne hon ville det!


Men sen ska jag till min pappas tvilling bror och fika för han fyller ju också år!


Men hejdå!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards