fridablogg

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Frida - 29 oktober 2012 16:46

Hej!!!

Är bara så glad tack vare en jätte söt oh snäll tjej från msp hon heter ellenw23.

Jag har fått en speciel hälsning från henne♥

Ni kan inte fatta hur mycket jag gillar den personen.

Har aldrig fått en speciel hälsning.

Så om du ser detta ellenw så ska du vet att du är underbar.

 

Av Frida - 29 oktober 2012 16:26

Hej!

Kom just hem från mormor och såg att det ändrats mycket på msp.

Så nu kommer alla dom sakerna!

 

Ny Loading sak  

 

Ny bild på forum saken  

 

Nytt ställe vi forumen  

 

Ny omröstning!

Föstade på: I mitt rum.

 

Sen har det kommit att det finns två sidor att välja mellan  

Men sen kom det också två nya presenter men dom hann jag inte få på bild!


Men i över-morgon (onsdag) ska jag på bio och spökvandring!

Men bloggar mer sen ses!

Av Frida - 29 oktober 2012 10:00

Hej! 

Idag är det första dagen på mitt HÖSTLOV!!!

Idag ska jag till min mormor och äta midag  

Men nu kommer två bra låtar (tycker jag)


Den första är med Big Time Rush!


Den andra med Ellie Goulding!


Ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards