fridablogg

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Fest!

Av Frida - 28 oktober 2012 19:13

Hej!

Igår var det en lyckad kväll  

Är så trött, har gått i pyamas hela dagen   

Igår dansade jag ju också mycket.

 

Men nu sitter jag här med min lillebror  

 

Innan kollade vi på mitt favorit program Huset Anubis.

Och jag är så glad, för det var en Huset Anubis FILM!!  

 

Men nu börjar min lillebror Isac bli lite galen för att han inte kan fortsätta spela msp........

Men bloggar mer sen, ses! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 26 maj 2013 13:47

Hej! Ledsen att jag inte bloggat på jääääätte länge : ( Jag har liksom inte känt för det. Har blivit så tråkigt tycker jag. Men nu ska jag börja blogga igen. Men nu sitter jag i bilen på väg från Farmor och Farfar. Vi firade mors dag. Men sen ska...

Av Frida - 13 maj 2013 15:56


Hej! Jo hade tänkte att köra veckans blogg. Jo för er som inte vet det är det att i detta inlägget kan er med bloggar kommentera. Och sen på Sönadg lottar jag ut en bloggg. Och den bloggen kommer få en länk och komma i meny-avdelningarna. Sååå, kom...

Av Frida - 13 maj 2013 07:29

Av Frida - 11 maj 2013 17:02

Hej! Igår fyllde jag ju 10 år, woop woop. Men först på morgonen fick jag presenterna av Isac och Emil. Av Isac fick jag en One direction affish (stav?). Av Emil fick jag VIP på msp. Jag fick Inte presenter utav mamma och pappa med tanke på att mamm...

Av Frida - 9 maj 2013 10:32

Hej! Just nu sitter jag i bilen och bloggar. Vi ska till blomster landet. Vi ska köpa några saker för vi ska odla. Men idag är det min sista dag som 9 åring. Vilket betyder att jag fyller 10 imorgon. Lääääängtar. Men nu är vi lediga från skol...

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards