fridablogg

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Frida - 26 oktober 2012 15:26

Hej!

Nu är det höstlov och lediga dagar  

Imorgon (lördag) ska mina föreldrar ha jätte stort kalas!

Så jag hinner kanske inte blogga  

Men om jag hinner gör jag det  


Idag i skolan hade vi som avslutning till höstlovet med bio.

Man fick välja vilken film man ville se imellan Trassel och Lilla jönsson ligan på kolo.

Jag valde Lilla jönsson ligan.

Det var bara 7 tjejer på Lilla jönsson ligan.

Alla tog nästan Trassel för det var nästan inga på jönsson ligan och ingen kö och på Trassel ficka man stå i jätte lång kö  

Tur att jag inte stod där.

Men bloggar mer sen ses!

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards