fridablogg

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Frida - 14 oktober 2012 20:40

Hej!

Har just kollat på Solsidan.

Är sjukt trött ska nog gå och lägga mig  


Ska på dans imon så kanske inte hinner blogga.

Vi får se.

Men godnatt sov så gott.

Det ska iallafall jag göra  

Av Frida - 14 oktober 2012 16:40

Blir så förbaskans trött på det där sims  

Hur lång tid ska det ta för att ladda ner ett spel?

Åratal eller!?

Får väll forsätta vänta.

Av Frida - 14 oktober 2012 15:34

Hej! 

Ledsen att jag inte bloggat så mycket har haft fult upp.

Men nu spelar jag msp mer igen.

Och nu har jag köpt en ny animering där den heter blow kiss.


Men jag har en fråga till alla ni som bloggar.

Hur länkar man bloggar/sidor?

Vet inte hur man gör men skulle gärna vilja veta.

Skriv i kommentarerna eller på msp hur man gör om ni vet.

Skulle uppskata det isåfall.


Håller på att ladda ner sims3 på min dator.

Ärligt hur lång tid tar det!?


Men måste gå ses!


Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards