fridablogg

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Frida - 27 september 2012 20:22

Hej!

Sitter här och tränar på Just a dream med sam tsui.

Jag gör det för att jag älskar att sjunga (som vissa redan vet) så jag tänkte då får man väll träna in någon låt och göra något av det.

Men nu kommer dagens låt.

Bra låt eller?

Men..... jag kommer inte göra dagens movie-star längre  

Men det kommer bli veckans istället  

Nu kommer dagens look!

 

Snygg va?

Men det har ju kommit ett nytt tema på msp men pratar om det imon! 

hejdådå!

Frida  

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards