fridablogg

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Frida - 17 september 2012 20:17

Hej nu kommer dagens moviestar!

Det blev snnutan35!

Grattis  

 

Hon blev det för att hon alltid finns där när man behöver hon.

Och hon är inte bara min bästa vän på msp utan irl också.

Gratulerar att du blev dagens moviestar.

Frida  

Av Frida - 17 september 2012 17:39

Hej här kommer två videos på samma låt!

Säg vilken ni tycker är bäst i komentarerna  


Där var exemplaret!


Och där var en Cover på låten.

Säg i kommentarerna vilken du tycker är bäst. 

Jag tycker covern.

Men alla tycker olika.

Hejdå sticker och tränar nu.

Hejdå!

Frida

Av Frida - 17 september 2012 13:50

Hej!

Kom just hem från skolan.

Nu kommer dagens låt   


Det blir kanske dagens moviestar sen för min bror har ju börjat gymnasiet.

Och jobbar för fult så tränar jag ju ibland så på måndagar träffar jag han inte så mycket.

Ska nog börja med en msp video idag.

Jag får se hur jag gör  

Min kompis ska kanske göra en msp video.

Om hon gör en så kommer den såklart upp på bloggen!

Hejdå!

Bloggar kanske innan träningen eller så blir det efter.

Frida  

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 10 vårar här på jorden. Mitt namn är Frida. I min blogg kommer du hitta massor av musik tips. Mina resor. Alla dans tävlingar. På fritiden dansar jag. Jag dansar Rock'n'roll dubbelbugg. Men jag sjunger också♥

Fråga mig

29 besvarade frågor

Gästboken

Följ mig på Instagram!

Instagram

Omröstning

Vad gillar ni med min blogg/mig?
 humöret
 utseendet på bloggen
 att jag bloggar ofta
 rolig
 bäst XD
 allt♥
 annat!

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards